[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_single_image image=”660″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”2000×250″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_custom_heading text=”Klachtenregeling” font_container=”tag:h4|text_align:left|color:%23303030″ google_fonts=”font_family:Merriweather%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]Adam Kinderkliniek werkt voortdurend aan de kwaliteit van de zorg enerzijds en aan de dienstverlening anderszijds. Zo wordt het personeel ook geïnstrueerd en intern opgeleid. Ons doel is dat u tevreden bent met de manier waarop u geholpen wordt. Dit geldt voor zaken als informatievoorziening, maar ook wat betreft de besnijdenis als verrichting zelf.

Uiteraard kan het voorkomen dat u ontevreden bent. Ook dan doen wij ons best om u zo goed mogelijk te helpen en te begeleiden. Daarom kunt u in het geval van ontevredenheid of een klacht terecht bij onze interne klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zal uw klacht in behandeling nemen. Beide partijen krijgen de mogelijkheid om hun kijk op de zaak weer te geven. Vervolgens zal getracht worden gezamenlijk tot een oplossing te komen. De klachtenfunctionaris zal proberen te bemiddelen tussen u en de afdeling of persoon waar de klacht betrekking op heeft. Indien u hierna nog niet tevreden bent of u voelt zich niet gehoord dan kunt u zich wenden tot een externe onafhankelijke klachtencommissie. Deze commissie bestaat uit een jurist, een arts en een ethicus. U kunt contact opnemen met deze externe partij voor de verdere afhandeling van uw klacht.

Een onderdeel van deze afhandeling bestaat uit een oproep van de klachtencommissie aan beide partijen om gehoord te worden, in eerste instantie schriftelijk waarna eventueel telefonisch of middels een hoorzitting waar uw melding behandeld zal worden. Na afloop krijgt u een kopie van de uitspraak en onderbouwing met eveneens de volledige documentatie van de afhandeling.

U heeft een opmerking of klacht en u wilt daar melding van maken? Stuurt u dan een email naar: klacht@adamkinderkliniek.nl

U wordt verzocht hierbij de volgende gegevens te verstrekken:
• Uw volledige naam
• De naam en geboortedatum van uw zoon
• De datum van de besnijdenis of van de afspraak
• Uw verhaal[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]